Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 8. studenoga 2012.

LAZANJE S BUNDEVOM

recept s Coolinarike


Moram priznati da sam bila pomalo skeptična kad mi je kolegica sugerirala da ovo treba probati. Tim više što sorta bundeve kakvu je ona koristila raste i u našem vrtu i mi je jedemo pečenu bez ikakvih dodataka, slatka je kao med pa mi nikako nije bilo jasno kako će se takva, slatka, ponašati dovoljno ozbiljno kod jednog slanog jela.

No sumnja je bila bespotrebna. Lazanje je ispalo savršeno usprkos tome što nemam mjeru pa sam bundeve naribala kao za sudnji dan. Sirek se u toj masi gotovo izgubio, no nema veze, bilo je ukusno i ispalo je super.

POTREBNO:

  • listovi zelenog lazanja
  • malo bijelog vina
  • par žlica maslinova ulja
  • grančica ružmarina
  • 250 g svježeg kravljeg sira
  • 2-3 mrkve, naribane
  • 1 luk, sitno sjeckan
  • 1 kg žute bundeve, krupno ribane
  • 1 žlica Vegete
  • malo parmezana

BEŠAMEL uvijek radim od litre mlijeka i to već godinama na pamet tako da mjere možete pogledati u originalnom receptu OVDJE 

-Na maslinovu ulju kratko popržiti grančicu ružmarina, izvaditi pa na ulje staviti ribanu mrkvu i sjeckani luk
(ja sam krupno ribala mrkvu tako da bude iste granulacije kao i bundeva)

-Kad luk postane staklast dodati očišćenu i ribanu bundevu, žlicu Vegete i malo bijelog vina. Kratko pirjati. U originalu piše da masu treba ohladiti prije dodavanja sira no mi koji smo uvijek u žurbi uglavnom kršimo pravila pa priznajem da sam i ovaj put samo u vruće umiješala sir

-Načiniti bešamel na osnovni način  pa slagati lazanje: namastiti dno posude u kojoj će se peći, zatim na dno staviti red tijesta, preko njega sloj bešamela, pa sloj nadjeva. Posuti s malo parmezana pa opet sloj tijesta, sloj bešamela i nadjeva. Preko svega staviti tijesto koje zatim preliti ostatkom bešamela posutog parmezanom.

-Peći u pećnici 40 minuta na 180 stupnjeva i servirati uz sezonsku salatu