Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 12. kolovoza 2012.

SEMIFREDO od malina i pistacija




Semifredo je ledena poslastica koju uz dodatak voća ili raznih aroma u svakom trenutku možemo izvaditi iz škrinje i servirati kao fini desert. Web je prepun raznih recepata no ja sam pala na fotku iz časopisa ( na dnu članka ) a količina je ispala poprilična, što je naravno super jer obično svaki recept moram množiti sa dva ili čak i više kako ne bi ponestalo kad navrati ekipa.




POTREBNO:

  • 4 jaja
  • 20 dag šećera
  • 5 dl slatkog vrhnja
  • prstohvat soli
  • 25 dag malina
  • 5 dag pistacija
  • korica 1 neprskanog limuna
Na pari miksati jaja sa šećerom, vanilijom i ribanom limunovom koricom dok se šećer otopi i smjesa zagrije. 
Maknuti s vatre i miksati sve do kad se smjesa ne ohladi
Slatko vrhnje istući u šlag i povezati obje smjese.
Umiješati maline i pistacije, izliti u kalup(e) i zamrznuti. 
Izvaditi iz zamrzivača pet minuta prije posluživanja.


Jednostavno za izradu, no ni približno jednostavno za dobiti izgled kao dolje na originalnoj slici. Ali nema veze, silikonski kalupići za muffine pokazali su se kao pun pogodak, svaki put kad sam se zaželjela slatkog samo sam izvadila jednog i u trenutku imala na tanjuru malog semifredića :) 

Da se ne bi mislilo da je ovo gore sve što se dobije iz navedene količine sastojaka, iz iste je količine ispao još jedan veći kalup 



a sve skupa nije bilo ni približno tako zamamno kao na fotki koja me privukla.



Tko bi joj odolio, priznajte
 :)