Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 7. kolovoza 2012.

JAJA U UMAKU OD TIKVICA I VRHNJA

Ajmo sad napokon nešto konkretno pojesti.  

Evo jednog savršenog jela za potrošiti ostatke nakon što vam odu gosti a na stolu ostane puna zdjelica tvrdo kuhanih jaja. Fotografiju sam zadržala s portala Essen und Trinken od kud sam recept skinula jer moj pokušaj (kao što se vidi dolje) nije ispao ni približno tako appetitlich kao ova fotkica. Prije svega zato što je tikvica bila prava tikvetina a vrhnja za kuhanje samo dva decilitra što je vrlo neobično obzirom da nastojim da ga nikad u hladnjaku nema manje od pola litre. Ali šta se može, jaja su bila na stolu, recept u glavi a vremena nedovoljno za trk do obližnje samoposluge. 

POTREBNO:
  • tvrdo kuhana jaja
  • 1 sjeckani luk
  • 1 tikvica
  • vrhnje za kuhanje
  • žličica dijon senfa
  • sol, papar
  • snopić sjeckanog vlasca
  • žlica maslinova ulja
Na ulju popržiti sjeckani luk da postane staklast. Dodati sitno sjeckane tikvice, na brzinu ih popržiti pa odmah zaliti vrhnjem. Posoliti, popapriti, dodati sjeckani vlasac i žličicu senfa pa pustiti da zakipi. Odmah skloniti s vatre, ukrasiti s malo sjeckanog svježeg vlasca i poslužiti uz tvrdo kuhana jaja.

Tikvice vrlo brzo omekšaju pa se, ovisno o želji, umak može duže ili kraće kuhati a osim vlasca mogu se dodati peršin i sjeckane čili papričice.
Ja sam ih kuhala oko desetak minuta no bez obzira na vrijeme kuhanja uvijek je fino i super kao prilog ili samostalno jelo za večeru uz dodatak rajčica ili neke sezonske salate.